Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, June 2, 2011

:: video kenangan sap'koner! ::

salam..
ni video dari hasil kerja tangan salah seorang dari kami the sap'koner :)
credit for kurc aus!

kenangan nih..dari sem 1..syg korang wey..
leh nanges klo igt semua nya dlu..

ps : sblm nk play video nih..tlg pause music player tu yer..jgn nk wat terok lak dgr 2 2 skali..hehe :)

video


wlpun ta de pic ak..ta pe wey..ak maaf kan..bese ler..sume org wat silap kan..
NAME ak ade gak tu..kire ok lah.. :)

special for :

:: pika :: piena :: myra :: bibuL :: aus :: mok :: namy ::


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...